Thursday, September 25, 2014

:: ANAK KOI ::

Ye saya org koi..bukan org PERAK yg mcm ade makhluk claimed kite org PERAK kat semua org..suke suki je nak tukaukan..hoiii, ic aku 06 hokeyh..so jgn mcm2..jgn mandai2 nak tukaukan negeri anak org..baik ckp aku org kl je sbb dr kecik mmg menetap kat kl..choiii sgt itu makhluk..

Org2 koi kompom paham org nie nak kabor mende..kihkihkih..

Kite org temerloh...sep skit sape sama!!...walaupun membesar kat kl tp kite bangga kampung kite kat temerloh..ikan patin masak asam  (xsuke tempoyak) yg dijual kat restoran warisan arwah nenek kite (now uncle kite jaga) yg berhadapan dgn Sek Agama Al-Khairiyah mmg terbaekkkkkkk sepanjang zaman!!..

Uncle kite siap ckp ade few org yg dtg dr kl (time lunch hour) utk makan kat restoran arwah nenek kite semata2..semata-mata hokeyh..opkos la bedal ikan patin..best wooo..kite kalau balik temerloh n kalau restoran tuh uncle kite bukak, mmg xmakan nasi le kite..mmg kite ratah je ikan patin tuh..slurppppp!!..kuah ikan patin masak asam..perghhh!!..

Uncle yeeeeee!!..nak ikan patin..huwaaaa..

7 comments:

  1. Terbayang patin tempoyak dah ni ☺☺

    ReplyDelete
  2. Hheee..
    My asben orang Penang tapi suka jugak makan patin..hehe
    Klau we olls naik KL, wajib RnR makan patin..
    Temerloh sana tak besa p lagi :D

    ReplyDelete
  3. adoii, xpaham.. bukan org pahang, tp husband org pahang, kuantan.. boleh sep x?

    ReplyDelete
  4. ooo orang temerloh rupenye
    kawas org lepeh, heheh
    senegeri lah kite ye
    :)

    ReplyDelete
  5. Hihi... gelihati pulak baca surat tu.
    Ikan patin masak tempoyak siapa tak tahu di sanalah paling mantop ye:)

    ReplyDelete
  6. ooo siapakah makhluk itu kan..
    awat tak makan tempoyak .. akak giler sesangat..

    ReplyDelete
  7. Alaaaa....x leh sep la....kita org NS

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...