Wednesday, September 10, 2014

:: I Bet U'olls Pun Sama Kan ::

Adakah disebabkan symptom rindu dekat anak yg menebal membuatkan kite jd mcm nie..adehhhhh...nie dh kali ke berapa tah kite jd gini..
minggu lps gie opis, bukak2 je handbag, raba2 nak crk henpon sekali terasa mcm "ehhh, nie ape nie...asal lain mcm je nie..beso lak tuh"..sekali bawah kuau...hurmmmm..mmg laaa lain mcm dan beso..botol susu qisya ghopenye..ahahahahha..
 arinie pulak..kes sama la..nak raba2 henpon, alih2, terasa mcm "ehh asal mcm lebo je nie.,napkin qisya ker?"..sekali bawak kuau, astagaaaaa, baju tido qisya...huahuahuahua..

Bukan first time and bukan second time..tp bertime2..terbawak puting qisya la, kasut converse qisya yg pink tuh pun kite penah terbawak kat opis..bukak2 handbag sekali ternmpk kasut qisya..sebelah pulak tuh...adehhhh..

Mcm kite mention earlier td la..is it because of symptom rindukan anak kite jadik gini..atau more to symptom pelupa..lupe nak bawak kuau dr handbag...wahahahahahha..
nah, mommy qisya belanja gambau qisya pakai baju yg mommy qisya terbawak skali gie opis..

kihkihkih..

I bet yg u'olls pun penah jd gini gak kan..kan kan kan kan..ngeeeee..

11 comments:

  1. Ha'ah. Terbawak botol susu, menan lah. Kain lampin ☺

    ReplyDelete
  2. mesti la penah jadi gini..hahahha..arini sue terbawak botol susu syawal, boleh..hahahha....tak, maslahnya aunty soya tak sebok nak tgk baju yg mummy terbawak baju qisya G opis...aunty soya teleng kepala tgk muncung qisya..hahhahahah

    ReplyDelete
  3. muahh qisya, mulut tu muncung pink lagi tu gerammm. beg aunty kecik ja sekarang tapi masuk jugak pin rambut socks la..:)

    ReplyDelete
  4. Dlm hndbag akk sllu ada pampers aish je..hahaha..dulu pnh jgk ada botol susula..bju la.haha

    ReplyDelete
  5. aku symtom nk ambil semua gmbr aktiviti anak aku...
    haha..

    ReplyDelete
  6. Sah.. mesti beg mummy Qisya ni besar kan
    Ala... kakak ni yg cuma kenalan alam maya pun rindu kalau lama tak nampak gambar dia apalah lagi mummy dia:)

    ReplyDelete
  7. hahahaa... biasalah tu, simpan tanpa sedar dalam beg :)

    ReplyDelete
  8. amboi muncungggg...ekekekeke
    itulah kasih sayang seorang ibu

    ReplyDelete
  9. kihkihkih....
    handbag kita kan dh pelbagai guna
    bkn takat brg kita, segala mak nenek anak punya pon kita tarok
    sbb sng nak ambik kan
    x yah bwk 2 3 bag lain
    tu kes jd gini....

    nureen x bw handbag g opis, juz bw porchbag
    du ya, masa dok bw mmg gini lah jdnya hahahaha

    ReplyDelete
  10. Assalam Sya,

    Jemput ke link http://aryshafayyadh.blogspot.com/2014/09/wordles-wednesday-gitew.html
    Adeeeehhhhhlaaaaaaa.....kan3

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...