Friday, September 12, 2014

:: Berkasih-Sayang ::

Harap2 u'olls xboring la kite duk asyik up gambau or cite psl mek kite yg sorang tuh..
 Bile tido masih nak peluk tgn mommy..sho shuweet..kadang tuh tgh baring tgk tv pun mek dtg menyelinap kat celah tiak mommy die pastu baring atas tgn..best moment ever!!..
jgn la senyum mek..melting la mommy cenggini..
kite kan kalau mcm nak saje2 marah qisya kan, dan2 je die senyum menyeringai gitu..
agak2 u'olls kite akan sambung wat2 marah ke???..
ahahahahaha..

Kite lapau leeeeerrr...xsmpt nak beli breakfast..tetibe tingat chicken pie yg kite wat untuk somi mlm td..chicken pie kasih sayang namanye..auuwwww!!..
 pestime i'olls wat chicken pie u'olsss..ghope hancur lebo..sendu habis ghopenye..
ehh botak, aku guna la oven aku..smp hati kate aku xpenah guna oven aku..huhuhu..
lakik, "ermmmm..sedapnye"
binik, "sedap ker?"..
lakik, "sedappppppppppp...u beli kat kedai nyeah..pastu
bile i blk u just panaskan je nyeah..beli kat kedai kan..pastu panaskan balik kan"..
binik, "smp hatiiii..i masak sendri okayh..sedapkan sedapkan"..
lakik, "sedapp..mcm kat kedai punye"..

Auuuwwww..kembang kuncup kembang kuncup kene puji..bahahaha..eleh, korang pun kalau somi puji pun mesti kembang gak kan..hehe..
nie hari sebelum semalam..aglio olio version tekak melayu..harus kene pedas!..ngeh3..

Maap la ye..saya lapauuuu...sbb tuh saya up gambau makanan..ingatkan boleh bg kenyang skit..tp punah harapan..lagik lapau lagik ado..adehhhh..

Dh la tadi wat hal betul..arinie main patah2 balik umah pulak..bile nak anto qisya umah nenek die, sekali tgk2 bawah seat co-driver kosong..mmg la kosong...handbag tertinggal kat umah...adehhhh!!..

13 comments:

  1. Replies
    1. mai la umah rase..ada bran xde bran??..

      *tp ko kene tlg aku shopping brg2 dulu..wakakakakkaa..*

      Delete
  2. 1. Kakak suka N3 yg ada gambar Qisya - jadi terapi utk senyum tau
    2. Makan tak pedas memang tak best - itu yg best bila buat sendiri ikut selera tambah pedas sikit:)
    3. Handbag pun boleh tertinggal? Nasib baik sedar.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeayyy!!..nasib baik kakak suke..hehe..boleh up entry qisya byk2..heheh..kan kakak, kalau makanan xpeda mmg xde kick laaa..;)

      Delete
  3. oh mai..mmg melting ahhhh tgk mek senyum ghope itu.. grrrrrr..bergetar jiwa raga.. xbosan pun ada gmbr mek tu je, suka ada la...

    dh boleh buka kedai tu.. =)

    ReplyDelete
  4. alamak..jatuh cinta la aunt nieyl bler mek qisya nie senyum gitu...
    nanti kawan ngan tsaqif nak..hihihi~
    aduhai..kak...sedap nyer tuh..

    ReplyDelete
  5. ko kena tulis respi sini.. bukti ko buat..

    wah kelas ko..wat chicken pie uols..

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum...
    kembang kucup kembang kucup kena puji ye..
    hmmm memang nampak sedap.. :) syoomell baby..

    ReplyDelete
  7. alahai gebunya qisha segebu chix pie tu..heheh

    ReplyDelete
  8. Ok mmg nmpk menggiurkan hahaha..
    Bkn makanan tu tau
    Pp qisya..ngeeee

    ReplyDelete
  9. sue yang dah makan pon lapaq balik ni..ok salah sya...hahahhaha

    ReplyDelete
  10. huiii nak resipi. nampak sangat creamy itu pie.

    ReplyDelete
  11. Wahhh camne buat pai chiken tu... Kongsikan resepi plssss senang x????? Nak jgk cuba .. Cam sedappppp je mengiurkan.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...