Monday, September 8, 2014

:: Take Note Para Suami..Isteri Pun Boleh Jugak ::

Untuk para suami..sila print borang kebenaran dibawah ye..

Okayh, kat bawah nie sample ye..mcm mana nak kene isi..

Bahahahahahaha..wakakakakakakaka..kihkihkihkih...hakhakhakhak..

Mcm bengong je kan..masalah negara dan agama katenye..beghat beghat masalah demo lo nie..ahahahahahahaha...

Agak2 ape reaction mok mok kalau kite bg die borang nie nyeah..
"I REJECT"
muahahahhaha..

ahahahha..tp u'olls jgn la ingat betul2 kite nak sediakan borang bagai utk suami..sian domok aiii tuh..dh la jarang hang out ngan kawan2..jarang sgt dh nak boy's day out nie..ehhh xleh boy's dah..silap2..
daddy's day out..ya, daddy's day out..that's the wordsssssssss..waddup!!!..hahahahaha..

Ade ke yg nak wat gitu?..ade???..oooooo, sbb korang nak tekankan syarat tuh kan..kan kan kan..syarat nak kuar boleh tp pegi bercuti kannn..setiap bulan nak gie bercuti kannnnn..kan kan kan...ahahhahahahahah..

Nah belanja gambau mek..
mak kite baru wassup...ahahaha..kompius mommy..boboi ke gegurl nie..kihkihkih..dh mcm kumpulan panca sitara dah...hehehe..

2 comments:

  1. SA pun ada buat entry pasal ni...huhuhu.....

    ReplyDelete
  2. ~hihihi..de ke nak buat cmtu kak..isi borang..mcm2 skrg nie yea...
    amboi...tomey ler mek qisya nie...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...