Tuesday, September 2, 2014

:: Eeeeee.. Tapak Kaki Merekah ::

Kite kan cukup paneh ngan semua iklan terlajak laris tuh..sgt murah iklan die..pastu sgt kelam-kabut..pastu iklan tah pape..pastu pastu pastu pastu jelek sggtttt...maap la ye kalau ade yg suke..masing2 kan ade pendapat memasing kan..nak2 plak kalau dlm iklan tuh suara laki tuh kuau..adehhhhh..rase mcm starlite halkum tuh bg betulkan suara die.."eeeeeee eeeeeeeeee, muke putih tangan hitam"..piap piap piap..wahahahahahaha..

Tp kite bukan nak bebelkan pasal iklan tuh..cume bile nak pikir ape tajuk nak letak tetibe tingat iklan tuh...huahuahuahuahua..

Kite nak share mcm mana nak hilangkan rekahan kat tapak kaki..kadang mcm semak kan kalau tetibe ade rekahan tuh..kite pun ade gak kadang..cumenye bile rase lain mcm je tapak terus mlm nak tido kite lumur lotion ape tah xingat..mmg lotion khas utk rekahan kat tapak kaki la..scholl punye lotion kut..ehhh bukan..alaaa ape tah, xingat..mmg pagi tuh bgn tapak kaki terus licciiiinnnn je tapak kaki..me loikeeee..kihkihkih..

Ade cara lain sebenarnye..cume malas ngan x malas je..
tadaaaa..senang kan..okayh, listerine mmg ado kat umah..vinegar pun mcm ado..

Tp kalau tanye kite, kite mmg agak malas la..ye laaa, xde makne nak pampered kan diri bile ade anak kecik nie hokeyh..kim salam yolah..qisya dh besau skit nnt baru la gie wat mani pedi ke spa ke facial ke..time tuh mmg ngan qisya2 skali wat..hahahaha..dh lama wehhhh xwat aktiviti yg disebutkan ituwwww..sobssss..

Sooo u'olls boleh la try..daaa daaaa..

selit2 video qisya menyembur..muahhh..

5 comments:

  1. waaa..blh buat ni sbb mmg buruk gila tapak kaki ni.. amboi qisya!!! mcm danish suke sembur air liur..

    ReplyDelete
  2. Akk punya kaki pun merekah truk..huhu

    ReplyDelete
  3. SA x pnh alami merekah mcm ni...tp kalau nk buat jgk bleh kan...bg hilang segala kuman..

    ReplyDelete
  4. boleh ek?x penah pulak nak cuba..hihi~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...