Wednesday, September 17, 2014

:: T E W A S ::

Kite tewas..yeeeee..tewas..TEWAS..tewas..TEwaS..sobsssss..

Sbb tuh la kite xsuke tgk groupon, mydeal, lazada dan yg seangkatan dgnnye..
dlm masa 2 hari, kite dh beli,
nie kite beli kat mydeal..
ye la kan kate pun somi saya tuh nak diet..
malas nak panggang pakai oven aiii tuh..
so sbb tuh nak beli jugak..
utk domok aiiiii!!!!!..kihkihkih
binik, "bathroom scale ikea tuh tah pape la..x accurate langsung..
boleh jd moral down terus"..
lakik, "kan i dh ckp dh awal2 dulu..nnt crk la kat lazada ke,
mydeal ke, groupon ke..carik yg elok2 skit"..
binik, "yeayyyy!!..okayh..skang gak carik"..

time tuh gak crk, time tuh gak purchased..boss bayau..ahahaha..
 saje gatal nak beli..seploh hengget je pung..hehe..
mcm terror nau je menjahit smp nak beli sewing kit nie kan..ahahhaa..projek baju kurung qisya tuh xtau la ape jadik..tunggu pakai utk raya haji ye nak..xpun raya tahun dpn ke...muahahaha..

Tobat dh xnk tgk dh..wat masa nie la..kahkahkah..domokkkk!!..claim balik boleh?????..

Tgh nak pujuk mok mok belikan qisya ini..
kihkihkih..

lakik, "jauh lagi perjalanan nie"..

Hurmmmm..me want me want!..wink wink wink...

10 comments:

  1. hihihi~hamboi...borong nampak...hihi~
    bukan main byk lagi beli..

    ReplyDelete
  2. beli gak toilet trainer tu..tp budak2 x suka la..

    ReplyDelete
  3. wah mcm2 beli...pemanggang ajaib mmg best

    ReplyDelete
  4. hahahha..kalo dah kaki shopping kan..sama la sue tak leh tgk, walaupun hati kuat nak tgk kan

    ReplyDelete
  5. pemanggang ajaib tu wajib ada di setiap umah plak dah skrg ni kan hehe

    ReplyDelete
  6. bukan jer Falsya jer yg tewas...akak pun sama...hihiii


    ReplyDelete
  7. bila semuanya di hujung jari..kakaka

    ReplyDelete
  8. makaiii .. mcm2 di beli nye... gigih btl

    ReplyDelete
  9. dok menahan diri gak nih..bulan ni dah banyak beli kat mydeal..huhuu..
    sya, yang photobook tu last 2 weeks zee beli kat mydeal seringgit jerk..hahaha
    semalam ada lagi promo tak ingat groupon ke mydeal rm5.90..murah lagik tu..cer try tengok..

    ReplyDelete
  10. Bahana klu dr mata turin kehati ... Ape lg jari pun laju menekan nak beli kikikiki.....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...