Thursday, September 11, 2014

:: A Stitch??..Hurmmm??

Daddy qisya ade belikan satu topi nie kat Toys R Us punye warehouse..comel gile..kaler pink lagik...ehehehe,.

So mommy xnyempat terus pakaikan ke qisya..ishhhh, geram gile bile tgk..
 eeeiiiii geramnyeeeee..
 sebuk panggil die..selamba mek buat dono jerk..
 khusyuk sgt main hanger tuh smp kite panggil byk kali wat xtau je..hangin jeee tau...
 menyembur menyembur menyembur..nipis dh rambut mommy..

Semlm baru dpt lipat baju bajan yg bertimbun2 dlm bakul tuh..sbb kene ngadap qisya jeeeee..bgn gie dapur kemain lg die menjerit..bile ade dpn muke die, kemain lg senyapnye...terus senyum bile mommy duk ngadap die..hadoiiiiii qisya..kalau nak masak ke ape ke kene tunggu daddy balik dulu baru leh masak..

Kite kalau berdua je ngan qisya mmg xkan lipat kain...sbb nnt ade je yg menunggah balik..bile halang tangan kecik yg nak memunggah tuh, lg galak die nak tarik baju yg dh lipat smp tepis2 tangan kite sbb hadang die..ahahhahaha...mek mek..
 geram kite die duk punggah baju dlm bakul..so kite geram, kite letak die dlm bakul..kemain lg suke die..panggil pun wat xtau je..
 daddy kate, "dh mcm duk dlm penjara dh anak"..aahahahaha..
 "i tot i saw a wabbit...noooo!, a pink panther??...
nooo, its a a a a a a a a, stitch???..a pinkkk stitchhhh??..hurmmmm"
hehhehe..suke kacau mommy lipat kain..duk dlm tuh ontok2 ye mek..

6 comments:

  1. Hihi.... pandai bergaya Qisya ni. Tak nak buang pakai atas kepala.
    Anak kakak dulu tak nak tau Falsya. Pakaikan apa pun atas kepala cepat aje tangan dia buang.

    ReplyDelete
  2. aksi qisya sgt menghiburkan.... suka pki topi tak mo nak buang...

    ReplyDelete
  3. Biarkan jer fasya lipat dia main, caya tak nnt lame2 diax heran nak kjacau... Kdg dia org ni yg kt jrg buat dpn dia org .. Yg tu lah dia org teruja nak buat jgk nak kacau hihihihi ....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...